Verzending
Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag, Bestellingen worden binnen 5-10 werkdagen na de bestelling verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat wij niet in het weekend verzenden.
- Verzendmethode: Standaardverzending
- Levertijd: 10-20 werkdagen (naar Nederland, België)
- Verzendgegevens:
Bestelbedrag | Nederland | België |
€0,00–€54,99 | €5,99 | €5,99 |
€55 en hoger | Gratis verzending | Gratis verzending |
- Verzending naar andere landen wordt momenteel niet ondersteund.
- De prijzen op onze website zijn inclusief alle belasting over de toegevoegde waarde (BTW/ALV) in euro's (€). Importbelastingen, douanerechten en aanverwante kosten kunnen worden geheven wanneer je bestelling de eindbestemming bereikt en worden bepaald door je plaatselijke douanekantoor. Als je zending door de douane wordt vastgehouden en je moet belasting, btw of andere inklaringskosten betalen om je zending vrij te geven, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: cs@jestijl.nl en onze klantenservice zal dit voor je regelen.
-
Zorg ervoor dat alle afleverinformatie correct is. Als er onjuiste of ontbrekende informatie is, moeten we mogelijk contact met u opnemen om de leveringsinformatie bij te werken, wat vertragingen kan veroorzaken bij het bezorgen van uw bestelling. Vertragingen kunnen ook optreden als gevolg van inklaringen.
- Als je een bestelling wilt annuleren of je adres wilt wijzigen, neem dan binnen 24 uur contact op met de officiële klantenservice. We kunnen je bestelling niet meer annuleren of je adres wijzigen nadat de bestelling is verwerkt of verzonden.
- Uw plaatselijke douanekantoor heeft mogelijk aanvullende documenten en tijd nodig om uw pakket in te klaren, waardoor de geschatte levertijd kan vertragen.
- Uw bestelling kan bij u worden afgeleverd door het plaatselijke postkantoor of een plaatselijke koerier. Afhankelijk van uw regio worden de meeste bestellingen bezorgd door uw lokale postdienst, dus het pakket wordt met uw gewone post ontvangen. Als u niet thuis bent wanneer de bestelling wordt bezorgd, kan de post medewerker een mededelingskaart achterlaten om te adviseren hoe en waar uw bestelling kan worden afgehaald.
- Vul alstublieft uw adres in alle details in, anders wordt het pakket dat we naar u mailen naar ons teruggestuurd, of zullen we uw verzoek negeren om iedereen de moeite te besparen.
OPMERKING: Als u gedurende langere tijd geen reactie van ons klantenserviceteam ontvangt, controleer dan de Spam folder in uw e-mailadres voor contact. Onze e-mails zijn mogelijk onjuist gefilterd door uw e-mailserver / provider.